CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, March 18, 2010

Ziditorul

Tot astfel, Domnul are milă de Sion, şi mângâie toate dărâmăturile lui. El va face pustia lui ca un Rai, şi pământul lui uscat ca o grădină a Domnului. Bucuria şi veselia vor fi mijlocul lui, mulţumiri şi cântări de laudă. - Yeshayahu / Isaia 51:3

Adonai dărâmă, dar nu cu gândul de a nimici. Numele Lui este Ziditorul (Gen.14:19; Deut. 32:15; Prov. 14:31). Deci Însăşi natura Lui este să zidească.
Dacă dărâmă mândria mea, este ca să zidească în mine smerenie, pentru că vrea să fiu ca El, iar El este blând şi smerit cu inima (Mat. 11:29). Dacă dărâmă din mine impulsivitatea, este pentru că vrea să zidească în mine cumpătarea. Dacă dărâmă din mine iubiri mai presus de El este pentru că vrea să zidească dragostea Lui în mine. Dacă dărâmă fricile mele este pentru că vrea să zidească îndrăzneală şi curaj. El vrea să zidească o inimă curată în mine. Dacă dărâmă speranţe deşarte este pentru că vrea să zidească în mine credinţă. Dacă dărâmă din mine judecăţi pe care le fac cu uşurinţă când vine vorba de alţii este pentru că vrea să zidească iubirea de fraţi în inima mea. Dacă dărâmă aşteptări nerealiste din mine este pentru că vrea să îmi dea un viitor şi o nădejde. Dar oricum şi orice ar alege să dărâme în mine, până şi de dărâmăturile mele îi este milă. Ştie cât mă costă fiecare lecţie, ştie cum rămân şi privesc dărâmăturile care rămân în urma Duhului Său care mă cercetează, iar El vine şi mângâie dărâmăturile astea de pe care nu mai pot să-mi iau ochii. Vrea să zidească pentru a-mi arăta o cale nespus mai bună. Vrea să zidească ceva care îşi are temelia pusă în HaMashiach. Vrea să zidească lucruri care chiar dacă mi-ar fi zidirea trecută prin foc, să rămână neatinsă. El nu ştie să zidească provizoriu. El nu face construcţii fragile. Tocmai pentru că lucrurile lui sunt statornice, nu le poate zidi peste lucruri care nu le pot susţine. De aceea dărâmă. Îmi pune temelia pe Yeshua şi zideşte peste El o zidire care să rămână pentru veşnicie ca să îmi transforme toată pustietatea asta pe care o simt de câte ori mă las pradă sentimentelor, în Gan HaEden (Grădina Edenului). Aşa cum pământul era pustiu şi gol dar Adonai a creat din pustietate o grădină, la fel vrea să facă şi cu mine. Acolo unde pământul meu este uscat, acolo unde nimic din ceea ce sunt eu nu mai e în stare să răsară vreun fir de viaţă, acolo vrea Adonai să dau rod... din nimic, pentru ca nimeni niciodată să nu aibă impresia că am fost eu cea care am dat rodul, ci să-L slăvească pe Ziditorul meu!

Bat Melech בת מלך
Cristina

2 comments:

  1. Chris, iti amintesti cand imi ziceam:" Tu, Emma, stiu ca merg la Domnul, dar nu vreau sa ajung acolo oricum. Ceva de genul abia ca resusesc sa intru si mi se prinde haina la usa." Am ras mult atunci, dar asa "funny" cum e imaginea asta nu am putut-o uita niciodata. Mi-a ramas in minte de cate ori am citit 1 Corinteni 3:11-15. Nu stiu daca iti mai amintesti, dar cand ne-am botezat noi doua, mami ne-a facut dedicatie la radio Vocea Evangheliei (biata femeie inca nu atinsese pamantul cand ne-a vazut pe noi doua deodata pocaindu-ne). Versetele care ni le-a dedicat atunci au fost 1 Corinteni 3:11-15. De la inceput am stiut ca ne e mantuit sufletul si mergem la Domnul, dar parca nu ne-a fost tot una cum ajungem acolo. "Motto-ul" meu e "El nu a renuntat de dragul meu, eu nu o sa renunt de dragul Lui" si m-am tot gandit la ce nu renunt (apropo merci de citatul de ieri de pe facebook)? Nu renunt la a invata sa umblu pe calea mai inalta pe care El a murit sa mi-o arate. Daca ar fi murit numai ca sa ne salveze, nu ne-ar fi spus la toti: " V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea" (Ioan 16:33) Mult timp am crezut ca imi zice "indrazneste, Emma, ca Eu am biruit lumea pentru tine". Zilele astea am inteles ca imi zice "indrazneste, Emma, Eu am indraznit si am biruit." A stiut de unde a venit si de ce a venit (Ioan 13:3), a stiut ca singurul mod in care ne poate avea e sa plateasca pretul, de aceea si-a facut fata ca o cremene (Isaia 50:7) stiind ca intr-o zi "va vedea rodul muncii Lui si se va inviora" (Isaia 53:11)
    As putea sa stau linistita pentru tot restul vietii mele si sa ma relaxez stiind ca sufletul mi-e mantuit pentru ca eu cred in Numele Lui. Dar nu mi-e tot una cum ajung la El. Cand imi trece zidirea prin foc vreau sa ma pot uita la El cu indrazneala, stiind ca o viata intreaga L-am lasat sa zideasca si ca ceea ce a zidit va ramane. Vreau sa ma pot uita la El si sa-L vad zambind cand zidirea mea va sta. In clipa aceea voi stii ca am biruit, si ca s-a meritat tot drumul prin hatisul asta de aici.
    Mi se pare foarte interesant cum gandim amandoua aceleasi lucruri si nu am vorbit de trei zile:-)Ti-am zis eu ca suntem gemene pe dinautru...

    Toda raba, yaffa.

    Emma

    ReplyDelete
  2. Mă bucur că Adonai îţi vorbeşte şi nu mă mir că îţi vorbeşte lucruri asemănătoare pentru că este "acelaşi Dumnezeu, care lucrează totul în toţi." (1 Cor. 12:6)
    Fii binecuvântată, shalom!

    ReplyDelete