CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, March 21, 2010

Peste zidul întărit

Cu Tine mă năpustesc asupra unei oşti înarmate, cu Dumnezeul meu sar peste un zid întărit. - Tehilim/Psalmi 18:29

Acesta este unul din versetele mele preferate din Scripturi. Îmi stă scris pe uşa camerei şi îl văd în fiecare zi, dar azidimineaţă, în timp ce mergeam la Biserică şi mă gândeam la aceste cuvinte, l-am înţeles într-un alt context.
În Yeshayahu/Isaia 59:2 scrie "nelegiuirile voastre pun un zid de despărţire între voi şi Dumnezeul vostru; păcatele voastre vă ascund Faţa Lui şi-L împiedică să v-asculte!" Când eu păcătuiesc, nu Adonai este Cel care încetează să mă mai privească la fel, ci eu. Eu încep să mă privesc pe mine prin prisma greşelilor mele şi mă văd atât de nevrednică şi demnă de condamnat încât asta mă orbeşte să-L mai văd pe El sau să văd că ar putea să mă iubească dincolo de eşecurile mele. Încep să cred că S-a îndepărtat de mine şi că nu mai are cum să Se apropie şi astfel ajung să proiectez distanţarea asta ca venind din partea lui Adonai. Faptul că eu nu mai reuşesc să-L văd prin credinţă - asta Îl împiedică pe El să mă asculte. El este prezent lângă mine mereu şi asta nu are cum să se schimbe chiar dacă e numai pentru faptul că El e Omniprezent. Faţa Lui e mereu lângă mine, dar când încep să mi se întunece ochii din pricina păcatului, încetez să-L mai văd. Aşa ajunge să se creeze un zid între mine şi El, iar El nu are cum să-L îndepărteze, nici cum să-L treacă. Face parte din principiul "omul este liber să aleagă". Zidul trebuie îndepărtat sau trecut doar de cel care l-a pus acolo. Mâna Lui nu e prea scurtă. Dacă nu distruge zidul, nu înseamnă că e neputincios. Ci înseamnă că mi-a dat dreptul să aleg.
De n-ar fi Domnul ajutorul meu, cât de curând ar fi sufletul meu în tăcerea morţii! - Tehilim/ Psalmi 94:17
Eu nu aş putea îndepărta zidul făcut din păcatele mele niciodată, cel puţin nu singură. Dar pentru că Adonai e ajutorul meu, pentru că Yeshua a venit să fie de partea mea de zid, cu El sar peste zid, oricât de întărit ar fi.
Nu spun asta ca o lozincă "să păcătuim mereu", nici vorbă! Dar trebuie să ştim că atunci când greşim, avem pe cineva de partea noastră de zid.
Nu merită să păcătuiesc pentru că eu nu mă pot ierta, nu pentru că ar fi un neajuns în Adonai sau în Sângele lui Yeshua. Dar chiar dacă s-ar întâmpla să cad, ştiu că nu sunt doborâtă de tot, pentru că Yeshua mă prinde de mână şi mă face să sar peste zid. Aşa este mântuirea care vine de la El! Nu merită să zidesc ziduri între mine şi El, nu pentru că nu aş putea să le sar, dar pentru că nu vreau nicidecum să mai pierd din vedere Faţa Lui. Toda Elohai b'Shem Yeshua!

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment