CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, August 11, 2009

Un Dumnezeu care nu renunţă

În Yeshayahu /Isaia 42:3-4 scrie despre Yeshua ben Elohim:
"Trestia frântă n-o va zdrobi, şi mucul care mai arde încă, nu-l va stinge. Va vesti judecata după adevăr. El nu va slăbi, nici nu se va lăsa, până va aşeza dreptatea pe pământ; şi ostroavele vor nădăjdui în legea Lui."
Mi se pare că Adonai este fascinat de contrasturi. Iubeşte situaţiile limită şi cicumstanţele împotrivitoare. Acest Dumnezeu care se numeşte pe Sine şi foc şi apă, şi pace şi sabie, şi Leu şi Miel, alege lucrurile nebune ale lumii să le facă de ruşine pe cele înţelepte şi îşi scoate o întăritură de apărare din gura pruncilor, doar ca să demonstreze că puterea Lui nu are nimic de-a face cu puterea omenească.
Acest Dumnezeu nu se lasă descurajat de lucrurile rupte: le repară. Nu se lasă descurajat de faptul că trestia e frântă şi că mucul este aproape stins. El nu renunţă. Puterea Lui nu slăbeşte.
Este un verset în Proverbe 24:10 care spune că "dacă slăbeşti în ziua necazului, mică îţi este puterea". Dar puterea lui Adonai este mare şi o demonstrează faptul că nu este descurajat de mine care aleg s-o iau pe căi greşite şi în nebunia mea aproape mă frâng, nu. El lasă 99 de oi să vină după una singură. Ai zice că un păstor înţelept ar spune "am să le păzesc pe cele 99, pentru că sunt mai multe şi mai importante", dar Yeshua este un păstor înţelept nu în felul lumii ci în felul Său. El se duce după una singură şi când o găseşte o poartă pe umeri.
Asta înseamnă să merg pe căi alese de inima mea că oricum El va veni după mine? Nicidecum, dar "dacă se întâmplă ca să cadă, nu este doborât de tot, căci Domnul îl apucă de mână" - Ps 37:26-27a.
Dacă ai făcut un Legământ cu Adonai, atunci ai fost apucat de El şi El se va ţine cu dinţii de tine ca să te ducă acasă, în afară de cazul în care tu chiar insişti să fii lăsat...dar şi atunci, eu cred că va trebui să i te împotriveşti lui Dumnezeu până la uşa iadului, pentru că se va lupta pentru sufletul tău.
Nu e de dorit să te pierzi odată ce ai cunoscut harul şi bunătatea lui Dumnezeu, dar chiar dacă ai ajunge la porci, precum fiul risipitor, mai este speranţă ca să te întorci.
Yeshua spune că este bucurie în ceruri pentru un singur păcătos care se întoarce. Noi ne concentrăm atenţia pe mulţime, dar Dumnezeu este un Dumnezeu personal, El se relaţionează în mod individual, se bucură pentru unul singur şi împreună cu El, tot cerul.
Adonai începe şi ce începe duce la bun sfârşit. Dacă a început o lucrare în mine o va şi sfârşi, nu pentru că eu merit, ci pentru că El poate.

Psalmi 138:8
Domnul va sfârşi ce a început pentru mine. Doamne, bunătatea Ta ţine în veci: nu părăsi lucrările mâinilor Tale.

Bat Melech
Cristina

1 comment: