CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, August 20, 2009

Jugul Lui

Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă.Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi de la Mine, căci Eu sunt blând şi smerit cu inima; şi veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre.Căci jugul Meu este bun, şi sarcina Mea este uşoară.”- Matei 11:29


Lumea te înhămează la un jug nepotrivit la care de cele mai multe ori tragi singur și ți se promite mult dar rămâi doar flămând după ”mai mult”. Ești împovărat și trudit și ai nevoie de odihnă. Cei mai mulți răscumpărați așteaptă când vin la Dumnezeu o odihnă care să implice lipsa oricărei activități, un fel de leneveală. Dar Dumnezeu ne-a chemat la o odihnă care implică un jug și o sarcină de purtat. Dumnezeu nu ne-a chemat la un somn bine meritat după multă trudă, El ne-a chemat să purtăm un jug bun. De ce? Pentru că în jug înveți diferența din a fi trudit și a duce o sarcină ușoară. Cel mai minunat este că deși ești în jugul Lui, nu tu duci greutatea ... Trebuie doar să înveți cu adevărat că din El prin El și pentru El sunt toate lucrurile.

Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment