CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, August 24, 2009

Eu

Necredincioasă şi totuşi cred,
Dau jumătăţi şi vreau întreg
Mă las lovită de vânt
Doar ca tristeţea să-mi cânt.


Sunt perfect imperfectă
Mereu la nimicuri atentă,
Învăţ repede şi uit uşor
Mi-e frică de-nălţime, totuşi vreau să zbor.
Mă pierd în bătălii pierdute,
Mă regăsesc în lucruri rupte.


Visez la Yerushalayim
Dar încă sunt în Mitzrayim. (Egipt)
Încerc să mă înalţ în loc să te las să mă porţi,
Şi încă mai caut viaţă între morţi.
Aval mitzvotecha lo shachachti (dar nu uit poruncile Tale)
Şi sunt aici şi sunt a Ta şi Tu mă ştii.
Sunt ascunsă-n Tine ca Torah-n Aron Koddesh
Nu vreau altă lumină, Tu eşti al meu Shemesh (soare)


Eşti totul pentru mine Adonai,
Eşti pentru că EŞTI, nu pentru că îmi dai.


Crează-mă nouă Creatorule!
Şi vindecă-mi rănile Vindecătorule,
Să pot să mă ţin după Tine
Până mă vei primi în slăvi divine.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment