CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, August 4, 2009

Am auzit un rabin care spunea referitor la relaţia Dumnezeu -om: "Dacă HaShem (Numele, cu referire la Numele Sfânt) ar fi fost un dansator, noi am fi fost dansul Lui. Dacă ar fi fost un cântăreţ, noi am fi fost cântecul Lui. Dacă ar fi fost un pictor, noi am fi fost tabloul Lui. Dar pentru că Dumnezeu este (Eu sunt >Cel ce sunt- Exod 3:14), noi existăm."
Adică Dumnezeu a exprimat că El este prin faptul că noi suntem. Deci un ateu ar trebui să se îndoiască de propria sa existenţă înainte de a se îndoi de existenţa Celui ce ESTE.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment