CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, August 17, 2009

Faith in the Dark

Do you only believe when you can see with your eyes? When your prayers are answered and miracles carry you on their wings? Or do you also believe when circumstances fly in your face?
If it touches you to the core, if it is a belief you truly own, if it is as real to you as life itself, then it does not change.
And if it does not change, then you are bound up with the true essence of the One who does not change. -- Tzvi Freeman

No comments:

Post a Comment