CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, September 8, 2010

Shana Tova!

Ferice de poporul, care cunoaşte sunetul shofarului, care umblă în lumina Feţei Tale, Doamne! - Tehillim/ Psalmi 89:15

Shana tova u'metuka le'kulam! שנה טובה ומתוקה לכולם




Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

1 comment:

  1. La inceputul unui nou an iudaic doresc evreilor de pretutindeni sa aiba parte de binecuvintare si belsug , de pace si impliniri .
    Fie ca Adonai sa va daruiasca tuturor intelepciunea de-a lua hotaririle cele mai bune , curajul de a le duce la indeplinire si dorinta de a schimba intotdeauna in bine comunitatile in care traiti si intreaga lume .
    Toti cei care va indentificati iudaic sau nu , dar iubiti pe Domnul , sa spuneti :
    Domnul , Dumnezeul lui Israel este rege si imparatia Sa este peste toate!

    L'shana tova tikateivu v'tihateimu!

    Maria de Jesus .

    ReplyDelete