CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, September 6, 2010

Leii nu uită


De câteva zile am văzut un video care m-a impresionat. Este vorba despre doi tineri care au crescut un leu până când nu au mai putut să-l țină în apartament și pe urmă au decis să-l ducă înapoi în Africa și să-l elibereze în sălbăticie. Numele leului era Christian și era foarte atașat de cei doi tineri, dar odată ce a fost reintegrat în mediul său natural acesta s-a atașat de animale, aparent uitând de cei doi. După un an stăpânii leului s-au întors în Africa dorind să vadă dacă Christian își mai aduce aminte de ei, dar au fost descurajați spunându-li-se că acest lucru este puțin probabil, totuși au fost duși la locul unde era leul și spre surprinderea tuturor, leul nu-i uitase.



Imaginile astea m-au făcut să înțeleg un pic mai bine de ce Yeshua este numit Leul din seminția lui Yehudah. Leii nu uită. Chiar dacă pentru o vreme harul de a crede a fost dat la goyim, asta nu înseamnă că Yeshua Și-a uitat poporul și seminția.
Dacă reîntâlnirea dintre un animal și stăpânii lui e atât de emoționantă, atunci nu pot să-mi imaginez cum va fi când Leul din seminția lui Yehudah se va întoarce la yehudim (evrei) ...
בוא האריה של שבט יהודה vino Leul din seminția lui Yehudah!

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment