CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, September 9, 2010

De anul nou

Adonai, e un an nou... scrie în cartea Ta înnoire pentru mine. Tu ești Cel care faci toate lucrurile noi, de aceea îți cer: înnoiește-mă!
Înnoiește-mi mintea să nu mi se mai oprească de câte ori ajung să nu Te mai înțeleg. Înnoiește-mi inima să poată iubi fără să aștepte să fie iubită. Înnoiește-mi duhul să poată să mi se înalțe până la Tronul Tău de fiecare dată când ajung să zac în gropi prea adânci. Înnoiește-mi înțelegerea că tot ce faci e spre binele meu chiar dacă uneori mă doare. Înnoiește-mi puterea să pot să lupt dar nu în zadar și să pot să fac pace chiar și atunci când tot din mine cere război. Înnoiește-mi visele să nu le mai cred moarte ori pierdute și dă-mi tăria să le mai pot visa. Înnoiește-mi credința să pot să Te cred mai presus de îndoielile mele. Înnoiește-mi ochii să poată să Te vadă în toți în care locuiești. Înnoiește-Ți Legământul făcut cu mine Adonai și poruncește ca anul acesta să fie anul în care ochii mei vor vedea bunătatea ta și promisiunile Tale împlinite.

Fiica Ta, Împărate הבת שלך המלך שלי
Cristina כריסטינה

1 comment: