CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, March 23, 2009

Citate de C. S. Lewis

De ce să iubim, dacă pierderea ne provoacă suferinţă? Iubim, ca să ştim că nu suntem singuri.

Toţi capătă ceea ce caută până la urmă, dar nu le place întotdeuna.

Tot ceea ce nu este veşnic, este veşnic inutil.

Cred în Dumnezeu aşa cum cred în soare, nu pentru că îl pot vedea, ci pentru că, datorită lui, toate lucrurile se pot vedea.

Dacă vei citi istoria, vei vedea că creştinii care au făcut cel mai mult pentru lumea aceasta sunt cei care s-au gândit cel mai mult la lumea de dincolo.

Răutatea este doar bunătate stricată.

Nimeni nu mi-a spus vreodată că durerea seamănă atât de mult cu frica.

Niciun om nu ştie cât de rău este până ce nu a încercat din greu să fie bun.

Ne batem joc de onoare, dar suntem şocaţi atunci când descoperim trădători printre noi.

Curajul nu este, pur şi simplu, una din virtuţi, ci forma pe care o ia fiecare virtute când e pusă la încercare.

Ţinteşte spre ceruri, şi te vei pricopsi cu pământul. Ţinteşte spre pământ, şi nu te vei pricopsi cu niciuna din cele două.

Prosperitatea îl leagă pe om de lume. El crede că "îşi găseşte locul în ea", dar, în realitate, ea îşi găseşte locul în el.

Există două feluri de oameni: cei care îi spun lui Dumnezeu "Facă-se voia Ta" şi cei cărora Dumnezeu le spune "Bine, acţionează după cum crezi".

Prietenia nu este necesară, la fel ca filozofia, ca arta... nu are o valoare de supravieţuire; mai degrabă, este unul dintre acele lucruri care dă valoare supravieţuirii.

Dacă vei căuta adevărul, poate că vei găsi mângâiere în cele din urmă; dacă vei căuta mângâiere, nu vei găsi nici mângâiere şi nici adevăr - doar vorbe mieroase şi iluzii deşarte la început şi, în cele din urmă, disperare.

Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment