CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, March 1, 2009


În Psalmul 119, versetul 11, scrie: "Strâng Cuvântul Tău în inima mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta!"

Nu scrie: "Strâng Cuvântul Tău în inima mea, ca să am cu ce să argumentez când mă cert cu fraţii", "Strâng Cuvântul Tău în inima mea, ca să am dreptate, sau să am o doctrină perfectă", "Strâng Cuvântul Tău în inima mea, ca să ştiu multe". Dacă pentru asta strâng Cuvântul Domnului în inima mea, am pierdut din vedere scopul. Cuvântul mi-a fost dat ca să nu păcătuiesc împotriva lui Dumnezeu, nu să am cu ce să îmi atac fraţii.
Unii au ajuns să strângă atâta "cuvânt" încât acum cred că teologia lor bine pusă la punct le dă mântuirea. Din cauză că noi "ştim adevărul" suntem mântuiţi. Nicidecum. Suntem mântuiţi pentru că avem un Mântuitor.
Ajută-mă Adonai, să cunosc Cuvântul Tău, cu scopul de a Te cunoaşte pe Tine şi pe Yeshua pe care L-ai trimis Tu.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment