CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, June 30, 2010

Tehillim 6:3



Sufletul mi-i îngrozit de tot; şi Tu, Doamne, până când vei zăbovi să Te înduri de mine? -Tehillim 6:3

Bat Melech בת מלך
Cristina

4 comments:

  1. Bat Melech , de ce iei intotdeauna toti Psalmii mei preferati? ... :) . Intrebarea nu este retorica , dar banuiesc ca asa va ramine . Daca n-ar fi cintati pe muzica evreeasca , n-as scuza pe nimeni ... . Cind il citesc pe acesta , de exemplu , cred ca Adonai s-a gindit numai la mine atunci cind a pus cuvintele in gura lui
    David HaMelech ...
    Salveaza-ma , in numele credinciosiei Tale!

    Maria de Jesus.

    ReplyDelete
  2. Doamne , cit de mult valoreaza un suflet indurerat inaintea Tatalui meu? ...
    Eu stiu doar atit:
    "... nici un om nu-l poate rascumpara pe altul ,
    lui Dumnezeu sa-i verse pretul rascumpararii sale;
    caci pretul pentr-un suflet este atit de mare
    ca plata nu se-ncheie , in viata , niciodata "
    (Ps.49).
    Atunci vorbesc sufletului meu:
    "De ca esti intristat , o ,suflete al meu ,
    de ce gemi pentru mine?
    Nadajduieste-n Domnul!" (Ps.42).

    Maria de Jesus.

    ReplyDelete
  3. Multumesc, Chris. Foarte mult imi place cantecul.

    ReplyDelete
  4. Deci ... sa stii ca foarte serios ma apuc sa invat ebraica ....nu prea imi merge mintea la limbi - dar macar cateva cuvinte tot s-or prinde de mintea mea ....

    ReplyDelete