CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, June 7, 2010

Ein li koach achshav...


Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul. - Tehillim/ Psalmi 94:19


M-am pogorât în grădina cu nuci, să văd verdeaţa din vale, să văd dacă a înmugurit via, şi dacă au înflorit rodiile. Dar fără să bag de seamă, dorinţa mea m-a dus la carele poporului unui om ales. – Întoarce-te, întoarce-te, Sulamito! Întoarce-te, întoarce-te, ca să te privim. – Ce aveţi voi să vă uitaţi la Sulamita ca la nişte fete ce joacă în cor? -- Shir HaShirim/ Cântarea cântărilor 6:11-13

Bat Melech בת מלך
Cristina

4 comments:

  1. Poposesc cu drag, aici, pe blogul tau:)...prin tine si gandurile tale, ma simt mai aproape de Domnul, Dumnezeul meu!:x Fii binecuvantata!

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult pentru aseara, Chris. Am fost alt om dupa ce am vorbit cu tine. Doamne, cat m-ai mai putut face sa rad. Mersi mult.

    Emma

    ReplyDelete
  3. Luminița...mulțumesc mult că îți faci timp să citești blogul meu și mă bucur dacă te încurajează în vreun fel în umblarea ta cu Adonai. Fii binecuvântată, shalom!

    ReplyDelete
  4. Emma mă bucur că am avut cu cine să râd... o să-mi fie dor. Mută-te și tu în Londra!

    ReplyDelete