CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, June 20, 2010

Shabechi Yerushalayim

De 2 ore tot ascult un cântec pe care îl iubesc tare mult așa că m-am hotărât să-l postez. Versurile sunt cam așa:
Laudă-L pe Adonai Ierusalime
Laudă-L pe Dumnezeul tău Sioane!
Pentru că El ți-a întărit porțile
Perntru că El ți-a întărit porțile
Binecuvântați să fie fiii care stau în cetate
Binecuvântați să fie fiii ce stau în cetate
Laudă-L pe Dumnezeul tău Sioane,
Laudă-L pe Dumnezeul tău Sioane!





Bat Melech בת מלך
Cristina

6 comments:

  1. Ce mare si multa incantare, Cristina. De unde se vede ca, si in felul acesta ... ascultand muzica ... raiul poate cobori pe pamant! Ai dreptate! trebuie sa-L laudam pe Adonai, caci iata! daruindu-ne o astfel de muzica, (pt. ca eu zic: de unde altundeva decat de la Adonai, ne poate veni ea?) Dumnezeu ne lauda pe noi, ascultatorii.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze !!!

    ReplyDelete
  2. Teodor, sunt de acord cu tine, muzica asta e balsam pentru suflet. Am simtit-o ca pe o magaiere pe cap, de parca a plecat un pic cerul si mi-a dat up pupic. Multumesc, Chris.

    Emma

    ReplyDelete
  3. Tu, Chris, atata ma pot binecuvanta, baietii astia (Yeshiva Boys Choir). Nu ma mai satur sa-i ascult. Cantecul asta e destul sa scoata pe unul din groapa disperarii si sa-i spuna "Ia uita-te tu in sus. Il vezi? Atunci care e problema?" Multumesc. Am de gand sa dau o mare petrecere cand Gilad o sa fie eliberat si cantecul asta o sa stea pe repeat toata seara:-)

    Emma

    ReplyDelete
  4. Cristina ... eu am sa ma apuc sa invat evreieste ... macar asa cat de cat ca sa nu prind altfel versuri, muzica, melodie ... suflet ...

    ReplyDelete