CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, December 22, 2009

Cum a trecut ziua mea....

M-am trezit în jurul orei 7:30 (poate că nu sunt cele mai bune cuvinte să încep postarea asta ... dar aşa a început) fără nici un chef. Ştiam că urmează să mergem într-un sat să evanghelizăm oameni. Îmi era somn, îmi era frig şi numai chef de umblat prin zăpadă, la temperaturi scăzute şi să vorbesc zâmbitoare despre Adonai nu aveam. Dar în fine ... am mers.
Trebuie să mărturisesc că de multă vreme nu am mai avut un timp aşa fain într-un loc care nu era în imaginaţia mea. Cred că binecuvântările se ascund în încercări - sau frig în cazul meu ... dar mă bucur că Adonai mă surprinde.

Am vorbit cu oameni despre El, dar mai mult decât orice ne-am bucurat de un soare şi o zăpadă care azi nu s-au distrus una pe alta. Câteva poze să vă dea o idee ...

Nu am permis dar am condus... (staţi liniştiţi nu pe şosea)

M-am şi lăsat condusă ...








Probabil că v-aţi aştepta la vreo mărturie despre cum a schimbat Adonai viaţa unui om azi ... well, aşa a şi fost. A schimmbat atitudinea mea, nu am mai bombănit cât în bombănesc eu când mi-e frig şi m-am bucurat de ce a creat Adonai. Baruch Atah Melech sheli! Todah!

Bat Melech בת מלך

Cristina

1 comment:

  1. Cum a inceput ziua mea...M-am trezit fara nici un chef si cu o durere de gat. Imi venea sa zic orice numai Binecuvantat fi Tu Adonai ca m-ai trezit sa vad o noua zi (versiunea lui Emma:-)

    Dar apoi am intrat pe blogul tau, si am vreo zece feluri de emotii deodata in mine. Bucurie, sa-ti vad zambetul ala si sa stiu ca avem asemenea comori de prieteni. Nostalgie, ganduri de genul "vreau inapoi la biserica mea si la tara mea plina de frig si zapada". Amuzament, imi amintesc cand Ionel a incercat sa ne invete pe amandoua sa conducem in Micesti. Tu te-ai urcat la volan si parca acolo trebuia sa fi, eu aproape am sucit gaturile la toti din masina cu franatul meu brusc si ma credeam regina soselei ca nu puteam sa-mi aleg numai o banda:-)Dor, numai cerul stie cat de dor imi e de tine. Fericire, ca te am in viata mea. Cat putem sa radem si posvestim si sa invatam impreuna... I-am zis la Adonai, ca unii oameni trec prin viata fara sa stie dragostea familiei sau credinciosia unui prieten, dar cand mi te-a dat pe tine El mi-a dat 2 in 1. Scuze ca ma las un pic carried away, dar imi tot danseaza amintiri prin suflet (am sa dau vina pe "spiritul Craciunului",lol, englezii astia "ma omoara" cu chestii de genul).
    Slava Lui ca ti-a dat o zi asa de frumoasa. Imi vine in minte Shine de la Ta-Shma:"You make sun shining just for me" (Tu face soarele sa straluceasca numai pentru mine). De cate ori iese soarele imi vine asta in minte. La fel ca si cantecul Deceenilor "Si vad Cerul si-atunci stiu ca ma iubesti" Eu pe aici vad mai mult caramida asa ca trebuie sa vad prin credinta dragostea Lui:-)
    Domnul sa-ti dea o zi la fel de frumoasa astazi si sa te ajute sa fi o gazda primitoare (lol)xxx

    Emma
    P.S. Doamne, scump ii Sami. Emma heart Sami

    ReplyDelete