CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, June 3, 2009

Am un calendar evreiesc/mesianic, "Elijah Seasons", în care sunt tot felul de imagini pentru fiecare lună. În imaginea de luna aceasta este o mireasă care ţine o sabie în mână şi mi-a amintit de un cântec a lui Jason Upton, care se numeşte Emma (you are not alone).

Nu-ţi fie teamă copile, nu plânge
Tatăl tău este aici, o să fie bine
Nu eşti singur(ă),
Nu-ţi fie frică atunci când ţi-e frig în noapte
Am să te ţin strâns în braţe ca să-ţi fie cald
Nu eşti singur(ă),

Priveşte dincolo de fereastră
Acolo, la cerul deschis
Priveşte dincolo de ceea ce vezi
Închide ochii şi doar crede

Leul rage şi mielul stă culcat
Trăiesc împreună într-un oraş cu totul nou
Mă cheamă pe mine şi te cheamă pe tine
de la cruda realitate că eşti singur(ă)
la veşnicul adevăr că nu eşti singur(ă)

Nu-ţi fie frică atunci când îţi răneşti genunchii
Eu am un bandaj pentru tine şi un sărut gratuit
Nu eşti singur(ă)
Nu-ţi fie frică să crezi orbeşte
Deoarece cu cât vei zbura mai mult, cu atât vei vedea mai mult
că nu eşti singur(ă)

Priveşte dincolo de fereastră
Acolo, la cerul deschis
Priveşte dincolo de ceea ce vezi
Închide ochii şi doar crede

Leul rage şi mielul stă culcat
Trăiesc împreună într-un oraş cu totul nou
Mă cheamă pe mine şi te cheamă pe tine
de la cruda realitate că eşti singur(ă)
la veşnicul adevăr că nu eşti singur(ă)

Nu-ţi fie frică Mireasă războinică
Biruinţa ta se află de partea cealaltă
Tu nu eşti singur(ă)




Don’t be afraid baby don’t you cry
Daddy’s here it will be all right
You’re not alone you’re not alone
Don’t be afraid when you’re cold at night
I will keep you warm I will hold you tight
You’re not alone you’re not alone

Look beyond the window there
To the sky above to the open air
Look beyond what you can see
Close your eyes and just believe

The lion roars and the lamb lays down
They live together in a whole new town
They’re calling me and they’re calling you
From the cold hard facts that we’re on our own
To the age old truth that we’re not alone

Don’t be afraid when you scrape your knee
I’ve got a band aid waiting and a kiss for free
You’re not alone you’re not alone
Don’t be afraid of your blind belief
Because the more you fly the more you’ll see
You’re not alone you’re not alone

Look beyond the window there
To the sky above to the open air
Look beyond what you can see
Close your eyes and just believe

The lion roars and the lamb lays down
They live together in a whole new town
They’re calling me and they’re calling you
From the cold hard facts that we’re on our own
To the age old truth that we’re not alone

Don’t be afraid little warrior bride
Your victory’s on the other side
You’re not alone you’re not alone


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment