CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, April 15, 2009

Când eram prin liceu, dezvoltasem o anume plăcere pentru filozofie, dar am văzut că prin natura mea, prea haotică şi nu îndeajuns de nefericită, nu mi-am găsit locul între marii gânditori. Mi se predica despre absolut, despre nefericirea geniului ... iar eu, mult prea comună, nici geniu, nici cu un dezgust rafinat faţă de rasa umană, nu am reuşit să mă integrez prea bine în lumea "nepăsătorilor" faţă de lucrurile vieţii.
Totuşi îmi plăcea mult, să citesc trăirile altora, mai cu seamă a veşnicului nefericit, Emil Cioran.
Am să postez câteva citate, ale lui, despre Dumnezeu :

"Doamne, fără tine sunt nebun, şi cu Tine înnebunesc!"

"Dumnezeu este intervalul dintre două bătăi ale inimii."

"Oamenii cad spre cer; căci Dumnezeu e un abis privit de jos."

"Omul religios începe cu credinţa în Dumnezeu, iar omul de ştiinţă sfârşeşte cu credinţa în Dumnezeu."


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment