CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, April 29, 2009

Măreție nelimitată - Greatness Unlimited


To some, G-d is great because He makes the wind blow. For others, it is how He projects an entire cosmos, space and time, matter and energy out of the void. The intellectuals laugh and say He is far beyond any of this, for His Oneness transcends all things and remains unaltered even by the event of Creation.
We Jews, what we have always said, is that G-d is so great He stoops down to listen to the prayer of a small child. He paints the petals of each wildflower and awaits us there to catch Him doing so. He plays with the rules of the world He has made to comfort the oppressed and support those who champion justice and goodness.
He transcends the bounds of higher and lower. He transcends all bounds.


Pentru unii, Dumnezeu este măreț pentru că face să bată vântul. Pentru alții, măreția Lui înseamnă felul în care proiectează întreg cosmosul, spațiul și timpul, însăși materia și energia din nimic. Intelectualii râd și spun că El este cu mult mai mult decât atât, pentru că Unicitatea Lui, trece dincolo de toate lucrurile și rămâne neschimbată chiar și de actul Creației.
Noi, Evreii, am spus dintotdeauna că Dumnezeu este atât de măreț încât alege să se coboare atât de mult, încât ajunge să asculte și rugăciunea unui copil. El pictează petalele celei mai neînsemnate flori și ne așteaptă, în timp ce face asta, să-L vedem cum lucrează. El se joacă cu regulile acestei lumi pe care a creat-o, ca să mângâie pe cel în necaz și să-i sprijinească pe cei ce fac dreptate și aleg binele.
El trece dincolo de orice limită a înălțimii sau adâncimii. El trece dincolo de orice limită.

Tzvi Freeman

Miercuri, 29 Aprilie, după asfințitul soarelui, este a 21-a zi de numărare a Omerului.
Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment