CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, September 17, 2009

În țara promisă se intră doar prin Yehoshua/ Yeshua

Numeri 13:16
Acestea sunt numele bărbaţilor pe care i-a trimis Moise să iscodească ţara. Lui Hosea, fiul lui Nun, Moise i-a pus numele Iosua.

Ebr. Hoshea – Mântuire
Yehoshua – Mântuirea lui Dumnezeu
Același nume este numele lui Isus în ebraică deoarece îngerul îi spune lui Iosif :” Ea va naşte un Fiu, şi-I vei pune numele Isus, pentru că El va mântui pe poporul Lui de păcatele sale.” Matei 1:21
Moise reprezintă Legea și Yehoshua reprezintă împlinirea promisiunii lui Dumnezeu.
Moise a fost necesar pentru a purta poporul Israel prin pustie, dar pentru a intra în promisiunea lui Adonai a fost nevoie de Yehoshua/Yeshua.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment