CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, September 18, 2009


Domnul a vorbit lui Moise şi a zis:
„Vorbeşte copiilor lui Israel şi spune-le: „În luna a şaptea, în cea dintâi zi a lunii, să aveţi o zi de odihnă, vestită cu sunet de trâmbiţe, şi o adunare sfântă.
Atunci să nu faceţi nicio lucrare de slugă şi să aduceţi Domnului jertfe mistuite de foc.” Vayikra-Levitic 23:23-25

Chag Sameach!

1 comment:

  1. Multumesc pentru ce mi-ai spus ieri. M-a atins faptul ca ei suna din shofar de 100 de ori incat diavolul sa inceapa sa fie confuz si sa nu se apropie de ei crezand ca a venit Mesia. As vrea sa pot sa spun ca eu ca si crestina nascuta din nou, ma gandesc cu atata arodoare la venirea lui Mesia incat sa implic asta in aproape tot ce fac. Avem o sarbatoare pentru nasterea Lui, avem una pentru moartea si invierea Lui dar parca am uitat ca mai si vine inapoi. Pentru mine asta face foarte mult parte din "nadejdea chemarii Lui" de care vorbeste Pavel in Efeseni 1:18- "Hai la Mine, traieste pentru Mine si intr-o zi am sa in sa te iau si o sa fi cu Mine."
    Ca de obicei evreii sunt o insiparatie pentru mine. Domnul sa-i binecuvinteze si sa le primeasca rugaciunile de Rosh Hashana.Am Yisrael Chai.

    Toda raba, Bat Melech.

    Bat Tzion

    ReplyDelete