CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, September 10, 2009

Și fără minuni...

Când se naște un copil, toate lucrurile i se dau și i se fac în mod ”miraculos” fără ca el să ridice un deget. Plânge și i se dă lapte, plânge și este schimbat, etc. Când Adonai a scos pe Am Israel din Mitzrayim (Egipt) s-a purtat cu ei ca și cu niște bebeluși. Au trăit dintr-un miracol în altul. Mâncarea o primeau din cer, apa țâșnea din stâncă, apele se despărțeau în fața lor, soarele se oprea pe cer, încălțămintea nu li s-a stricat în picioare timp de 40 de ani nici hainele nu li s-au învechit pe ei, totuși scopul pentru care Adonai i-a scos din Mitzrayim nu a fost ca să-i uimească pe ei în mod continuu cu minuni. Scopul lui Adonai era să îi ducă într-o țară a lor unde minunile nu mai sunt necesare ca să-i convingă de nimic. Când au intrat în Eretz Israel, evreii n-au mai primit mana din cer, era de așteptat să meargă că planteze și să-și cultive hrana, nu mai era nimeni care să lovească stânca și să țâșnească apa în fața lor, n-au mai primit prepelițe din cer, etc.
Ce se aștepta de la ei era statornicie în căile lui Adonai fără să vadă minuni, se aștepta din partea lor credință că Adonai este cu ei chiar dacă nu mai era nici un nor care să îi ghideze, nici un stâlp de foc care să le lumineze calea.
Părerea mea personală este că sunt momente când e ok să fii uimit de minuni și semne, e ok să te duci în locuri unde vezi astfel de lucruri, dar la sfârșitul zilei, lucrurile acestea nu sunt destul. Dacă în relația mea cu Dumnezeu, El trebuie să mă impresioneze tot timpul, am înțeles greșit ce înseamnă să Îl urmez. Credința mea este o încredere neclintită în lucrurile care nu se văd. Dacă eu cred doar pentru că am văzut, ce lucru special fac? Nu este nevoie de credință atunci când văd.
În Matei 12:38-39 scrie despre fariseii care s-au dus la Yeshua să îi ceară un semn:

„Învăţătorule, am vrea să vedem un semn de la Tine!”
Drept răspuns, El le-a zis: „Un neam viclean şi preacurvar cere un semn............”

L-au văzut în mijlocul lor făcând minuni, dar asta tot nu i-a convins:
„Pe alţii i-a mântuit, iar pe Sine nu Se poate mântui! Dacă este El Împăratul lui Israel, să Se coboare acum de pe cruce, şi vom crede în El!- Matei 27:42


Dacă voi crede doar după ce Elohim face minuni peste minuni, niciodată nu vor fi destule minuni. Firea mea va avea nevoie tot timpul de demonstrații, dar duhului meu îi este destul să creadă că El este de partea mea pentru că așa stă scris în Cuvântul Lui.

Bat Melech
Cristina

1 comment:

  1. Thank you for this reminder. I live amongs people who constantly seem to ask for signs and I think it would be easy for me to go with the flow and fall in the same trap of looking for Adonai's hand rather than His face.

    Be bless for the wisdom you pour in my life.

    Am Yisrael Chai.

    Bat Tzion

    ReplyDelete