CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, October 4, 2013

Cer și pământ

Elohim a zis: „Să fie o întindere între ape, şi ea să despartă apele de ape.” Şi Elohim a făcut întinderea, şi ea a despărţit apele care sunt dedesubtul întinderii de apele care sunt deasupra întinderii. Şi aşa a fost. Elohim a numit întinderea cer. Astfel, a fost o seară, şi apoi a fost o dimineaţă: aceasta a fost ziua a doua. Elohim a zis: „Să se strângă la un loc apele care sunt dedesubtul cerului, şi să se arate uscatul!” Şi aşa a fost. Elohim a numit uscatul pământ, iar grămada de ape a numit-o mări. Elohim a văzut că lucrul acesta era bun. Apoi Elohim a zis: „Să dea pământul verdeaţă, iarbă cu sămânţă, pomi roditori, care să facă rod după soiul lor şi care să aibă în ei sămânţa lor pe pământ.” Şi aşa a fost. Pământul a dat verdeaţă, iarbă cu sămânţă după soiul ei, şi pomi care fac rod şi care îşi au sămânţa în ei, după soiul lor. Elohim a văzut că lucrul acesta era bun. - Bereshit/ Geneza 1:6-12

Când cerul și pământul mi-erau tot una și eu nu eram decât un mare haos și când apele mă înecau din toate părțile, Adonai mi-a definit întinderea și mi-a despărțit apele de sus de cele de jos. Mi-a numit apele de deasupra cer și nu le-a mai lăsat să mă înece... doar să-mi dea ploaie din când în când.
Mi-a despărțit cerul de pământ și a pus destulă distanță între ele încât să nu-mi mai fie cerul povară niciodată. Dar tot nu mă vedeam de ape... Atunci le-a poruncit apelor - El, Singurul de care ar fi ascultat apele mele:  ”Să se strângă la un loc apele care sunt dedesubtul cerului, şi să se arate uscatul!” Ce ciudat mod de a mă vedea pe mine care eram înecată în ape, USCAT. Dar apele mele au ascultat de glasul Lui și mi-au făcut loc să ies la Lumină.
Când s-au scurs apele și m-am văzut, eram o arătare înspăimântătoare... dar El nu S-a lăsat descurajat de priveliștea care eram. A poruncit ființei mele să dea rod... nici n-am știut ce-mi cere! Mi se părea că nici El nu știe și mă întrebam ”oare El chiar nu vede cui îi cere așa ceva? Și dacă vede că nu-i nimic de capul meu și vede pustietatea și goliciunea mea, de unde să-I dau rod?” Nici nu m-am gândit că eu (pământul) expusă Luminii (Yeshua)  inevitabil dădeam rod. Dar El nu S-a împiedicat în necredința mea. A vorbit clar și cu așa siguranță că nici nu știu când mi-au dat primele fire de iarbă și primii copaci cu primele roade. Pământul meu a ascultat de glasul Lui! Aproape împotriva voii mele... până și firea mea I S-a supus. Când am dat rod, El S-a uitat și a văzut că era bun. El: definiția bunătății a văzut în mine ”bun”!
Cum să nu Te iubesc Adonai? Cine în afară de Tine poate să vadă potențial în haos? Cine în afară de Tine poate să vadă în mine puterea de a Te asculta când nici eu nu cred că sunt în stare?
Tu lucrezi cu credincioșie și nu Te oprești nici în fața circumstanțelor și nici în fața necredinței mele.. Fii binecuvântat în veci, Împăratul meu!

Bat Melech בת מלך
 Cristina כריסטינה

4 comments:

  1. Cum să nu Te iubesc Adonai?Fii binecuvântat în veci, Împăratul meu!!!!
    Mă simt copleşită de dragostea fără de margini a Celui ce are în mâna Sa, puterea în ceruri şi pe pămînt...Ce mare valoare a dat unui pumn de ţărână, să ajungă să dea rod , după ce m-a scos din apele care treceau peste mine ca nişte talazuri,şi rodul acesta să fie spre Slava şi Gloria Sa!Fii binecuvântată Fiică de Rege!!!

    ReplyDelete
  2. BINE AI REVENIT, CRISTINA
    Frumoasă și provocatoare această asemănare pe care o faci, între crearea Universului și crearea ființelor noastre, în parte, fiecare. Ai mare dreptate! așa e, și dacă ne percepem așa, începem să ne analizăm cu alte înțelesuri, mai profunde. Ai dreptate! fiecare suntem un univers, și, cred, pentru Adonai fiecare la fel de important ca Universul Mare. Mulțumesc Bat Melech! SHALOM Cristina.

    ReplyDelete