CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, April 29, 2013

Înțeleg

Ce Te-a făcut să ierți de câte ori necredința mea Te-a batjocorit?
Ce Te-a făcut să uiți de câte ori poruncile-Ți nu le-am păzit?
Când tot strigam să pleci și să mă lași, ce Te-a oprit?
Și când râdeam că nu Te vreau, de ce Te-ai răstignit?

Parc-ai uitat de câte ori m-am lepădat și Te-am vândut...
Nu-Ți mai aduci aminte de câte ori în lanțuri m-ai văzut?
Parcă nici nu mai știi de câte ori m-ai căutat când m-am pierdut,
De câte ori ai plâns, Te-ai frânt și Te-a durut...

Mă asurzesc cuvintele ce nu le spui,
Dar toate fricile mele liniștii Tale le supui,
De apatia mea cu ochi de har mă despui
Și aș cânta că înțeleg că mă iubești, dar nu am cui...


Bat Melech בת מלך
 Cristina כריסטינה

3 comments: