CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, December 22, 2010

Pentru că Te iubesc

Te iubesc din inimă, Adonai, tăria mea! - Tehillim/ Psalmi 18:1

Dacă taci, Adonai, nu pot decât să sper că într-o zi voi înțelege de ce se întâmplă lucrurile așa, chiar dacă nu vei folosi cuvinte să-mi explici. Dacă Te ascunzi, nu pot decât să cred că nu mi-ai cerut să Te caut în zadar și de aceea am să Te găsesc.
Dacă mă mustri pot doar să sper că ai să mă și mângâi, pentru că la mustrarea Ta se usucă și marea, cum să nu se usuce duhul meu?... Dacă mă împingi de pe stâncă, pot doar să sper că ai să mă și prinzi. Dacă mă frângi, pot doar să sper că ai să găsești o cale să mă și repari. Dacă mă dai, pot doar să sper că ai să mă primești înapoi și dacă mă omori pot doar să sper că ai să mă și înviezi ... dar chiar dacă nu ai face nimic din ceea ce sper eu, ai dreptul să faci ce vrei cu mine, pentru că eu sunt a Ta.
Pentru că te iubesc, pot să-Ți sufăr tăcerea. Pentru că Te iubesc nu pot să nu Te caut, oricât ar dura până să Te găsesc. Pentru că Te iubesc, pot să primesc mustrarea Ta, oricât s-ar usca ființa mea la gândul că Ți-am rănit inima. Pentru că Te iubesc, pot să fiu împinsă de Tine, frântă de Tine, alungată dinaintea Ta și chiar omorâtă de Tine pentru că faptul că Te iubesc nu are nici o legătură cu ce-mi dai sau ce-mi iei. Te iubesc doar pentru că ești Tu și Tu meriți să fii iubit, Adonai. Doar pentru că ești Tu și nimic altceva.
Orice om vrea să fie iubit pentru ceea ce este el cu adevărat și dacă Tu poți să Te uiți la mine și să mă vezi cum sunt în realitate, nu cum încerc să par și cu toate astea să mă iubești, atunci Adonai și eu pot să Te iubesc pentru ceea ce ești Tu în realitate, nu ceea ce pari în ochii mei de carne sau în fața lumii. Te iubesc pentru că ești al meu.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

2 comments:

  1. acum am descoperit acest blog.....Felicitariiiii... e super fain , cautam pe net chestii despre evrei...pt ca in urma cu ceva timp vorbind cu un om si povestind cum am fost in 2008 la Auschwitz,in 2009 impreuna cu familia ne-am hotarat sa facem pastele exact ca in biblie si m-am intalnit cu Rabi David Naghy si ne-a explicat si a fost suuuper,apoi anul acesta in venetia si ce am vizitat acolo? cartierul evreiesc(vechiul gheto) apoi in noembrie am fost in krakowia si am vizitat cartierul evriesc kazimir, m-a intrebat de ce? i-am siz: dor ca imi place. ier el mi-a zis... poate la origini esti evreu....asa am inceput sa caut despre evrei pe net, si am aflat aces blog. deaici inainte il voi citi cat de des pot. felicitari

    ReplyDelete
  2. In veci sa fie lauda lui Adonai pentru felul in care a ales sa-Si binecuvinteze Israelul in aceste zile , ca sa arate neamurilor ca-l iubeste mai presus de orice!
    Cum sa nu iubesti Acest Dumnezeu?
    Doamne , da-mi darul ca macar o lacrima din cele varsate in aceste zile sa fi fost pentru aceasta iubire!
    Si pentru ca eu nu stiu sa Te iubesc asa ...


    Maria de Jesus .

    ReplyDelete