CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, March 12, 2013

Fără Tine...

Ca o moartă în viață rămasă neîngropată,
Stând în fața unei mese pline de bucate - înfometată,
Scăldată într-un râu și totuși însetată,
Cu ochii-n soare în întuneric scufundată...

Mai singură decât un fulg de nea în plină vară,
Ca și un cerșetor cu mâna-ntinsă ce a uitat cum să mai ceară,
Nici o imagine nu are înțeles nici dacă-i clară,
Ca un coșmar ce a trecut dar încă mă doboară.

Nimic nu are sens de nu ești lângă mine!
Mă pierd și de-s găsită de mâna-Ți nu mă ține...
În mijlocul fericirii de nu ești -- nu mi-e bine:
Și dac-am tot nu am nimic de nu Te am pe Tine.
 
Bat Melech בת מלך
 Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment