CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, February 13, 2013

Mai bine tac...

M-ai iubit încă de la început,
Nu Te-ai uitat la mine că eram doar lut.
Visele mele goale, de Tine le-ai umplut
Și pașii mei desculți pe Calea Ta i-ai vrut.

Că toate mă strigau 'napoi nu Ți-a păsat,
Că tot priveam în urmă nu Te-a descurajat,
M-ai curățit ca pentru prima oară de câte ori păcatul m-a pătat
Și cu ochi noi m-ai privit de câte ori m-am lepădat.

Că eu voiam să-mi fie soare când aveam nevoie de ploi,
Că eu voiam să-mi fie pace când trebuia să lupt în război,
Că aveam inima plină de lume și ochii de Tine goi:
Nu Te-a oprit nimic să vii după mine-n noroi.

Acum să-Ți spun că Te iubesc? - mai bine tac...
Nu-mi pasă oricât doare voia Ta s-o fac
Și orice legătură cu lumea mi-o desfac,
Nu-mi trebuie veșminte-mpărătești, Te pot urma și-n sac.

Bat Melech בת מלך
 Cristina כריסטינה

2 comments: