CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, November 14, 2012

Neputință

Mi-au împânzit ochii lumini străine
Și nu mai văd nimic din ce ai pus în mine
Și tot sperând că ce voi fi se v-arăta mâine,
Îmi trag 'napoi mâna care cerșește pâine...

Șarpele-ascuns în mine refuz să-l mai hrănesc,
Dar e flămând și mă tot mușcă oricât cresc...
Că Ești mai mare-n mine încerc să-mi amintesc,
Dar e târziu și drumu-i lung și... obosesc.

De când tot taci glasul nu Ți-L mai știu
Și de când tot încerc să mor, am uitat să fiu
Iar acum mi-atârnă cerul deasupra pustiu
Și-n loc să-mi strălucească soarele, mi-e sângeriu.

Aud șarpele că-mi strigă c-ai plecat
Și-mi tot arată visul în drum de trecători călcat
Și-mi pictează 'nainte un dumnezeu neputincios pe lemn crucificat,
Părăsit de toți și de credința-mi drezbrăcat...

Mă tot acuză că nu mai cred defel,
Dar n-am crezut niciodată în ce-mi arată el!
Domnul meu e EMANUEL
Atotputernic, Sfântul lui Israel!

Adonai, Împăratul meu nu tăcea!
Scoate-mi șarpele din inimă și fă-Ți loc în ea!
Ca să se știe că numai Tu, al cărui Nume este Domnul,
Doar TU EȘTI Cel Prea Înalt pe tot pământul!

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

6 comments:

  1. Mă ating cuvintele, ca nişte picături reci de ploaie, pe un obraz ars de focul unei boli mistuitoare...da, îmi fac bine cuvintele tale, aşezate în vers, au altă nuanţă, cu care mă identific...Eşti o luptătoare şi numai aceia care au trecut prin Valea Plângerii în genunchi, care au palmele sfâşiate , de urcuşul drumului, spre Cetatea de sus, pot scoate din inima lor , aşa perle...Fii binecuvântată , că poţi atinge inimile acelora care sunt puşi pentru o vreme alături de tine!!!

    ReplyDelete
  2. Amin!
    Mai mult nu pot spune ....

    ReplyDelete
  3. SHALOM ! CRISTINA
    SABAT LINIŞTIT !!!
    ....hai să ne întărim bucuria sabatului în suflet, şi umbrele celorlalte zile se vor îndulci...
    FII BINECUVÂNTATĂ !!!

    ReplyDelete
  4. Ma numesc Rodica...Multumesc Domnului pt. acest har care -l aveti si cer permisiunea de a copia cateva poezii,sunt minunate...nu am cuvinte sa descriu frumusetea trairilor din aceste versuri,cuvintele ar denatura cumva simtamintele....multumesc,multumesc,multumesc...

    ReplyDelete