CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, August 15, 2011

Suflare de Viață

Domnul Dumnezeu a făcut pe om din ţărâna pământului, i-a suflat în nări suflare de viaţă, şi omul s-a făcut astfel un suflet viu. - Bereishit/ Geneza 2:7

Adonai l-a făcut pe om și pentru că l-a iubit, nu l-a legat de Sine cu un cordon ombilical, ca să fie dependent de Adonai în mod obligatoriu, ci l-a dezlegat de Sine și i-a sulat în nări suflare de viață, omul făcându-se astfel un suflet viu. Un suflet care să poată gândi și simți pe cont propriu, un suflet care după acea primă suflare să fie în stare să respire singur. Dar omul neînțelegând că ”plămânii” lui au fost creați să repire doar prezența Celui Sfânt, a încercat să respire și toxicitatea păcatului, care a dus la moartea omului și degradarea întregului său mediu, astfel încât aerul din lume a devenit de nerespirat pentru om. Văzând suferința creaturii neascultătoare, Creatorului I s-a făcut milă și a hotărât o cale pentru ca omul să poată respire din nou. Nimic nu mai putea să schimbe atmosfera lumii, ca să purifice tot aerul ei, dar Yeshua a venit trimis de Tatăl ca să devină aparatul la care se poate conecta oricine ca să poată să respire oxigen din nou. Yeshua nu a venit ca să schimbe întreaga lume, ci doar pe cei care doresc. Și felul în care schimbarea se produce, este prin stăruirea în Scriptura, care asemenea omului înainte de păcat, a fost insuflată cu viață (2 Timotei 3:16).

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment