CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, August 18, 2011

Știu

Întotdeauna am știut că Adonai iubește oamenii. Întotdeauna am știut că El este milostiv și bun și drept. Nu știu de ce și cum, dar întotdeauna am știut. Poate e din cauză că am auzit spunându-se aceste lucruri de nenumărate ori, așa că am ajuns să fiu sigură că e așa, chiar dacă ce vedeam în jurul meu punea la îndoială acest lucru. Știam cum trebuie să fie Adonai și de fiecare dată când se întâmpla ceva care încerca presupusa mea credință, cădeam grămadă, fără ca să știu ce să mai cred. Veneam cu replici de genul ”Știu că ești un Dumnezeu bun și atunci de ce? De ce permiți să se întâmple așa ceva?” și de fiecare dată trebuia să mă resemnez că nu exista nici un răspuns. Dar m-am înșelat.

Evreii au o vorbă, că dacă pui întrebări greșite nu poți să aștepți răspunsuri corecte, așa că a trebuit să concluzionez că întrebările mele erau prostești, nu pentru că Îl puneau la îndoială pe Adonai și nu aveam voie să întreb, ci pentru eu aveam așteptări greșite. Nu știam că ceea ce știam eu în legătură cu atributele Lui era doar la nivelul minții, până când m-a învățat.

Așa că dacă azi spun că Adonai este bun, înseamnă că am fost de mai bine de o mie de ori în situația în care Adonai putea să mă ignore pentru necredincioșia mea, dar a ales să îmi arate bunătate.

Dacă susțin azi că Adonai este milostiv, înseamnă că am ajuns demnă de milă în ochii Lui de nenumărate ori, dar El a ales să-Și arate mila față de fiica Lui.

Dacă spun azi că Adonai este încet la mânie, înseamnă că i-am dat motive să fie mânios pe mine de nu știu câte ori, dar El a ales să nu se mânie.

Dacă spun azi că Adonai este un Dumnezeu iubitor, cu siguranță că nu vreau să spun că doar s-a purtat frumos cu mine, ci înseamnă că a găsit destulă tărie în inima Lui încât să mă iubească și încă până la moarte, nu prin cuvinte sau cântece sau îmbrățișări, ci murind în locul meu și iubind-mă și dincolo de mormânt, până acolo că a înviat pentru mine.

Dacă susțin că Adonai este iertător, nu înseamnă că am învățat pe de rost ”4 pași pentru a ajunge în cer” ci înseamnă că am avut nevoie de iertare de mai multe ori decât știu număra și de fiecare dată S-a uitat la mine și n-a suportat gândul că sunt chinuită de vinovăția păcatului, așa că m-a curățit de fiecare dată.

Dacă știu astăzi că Adonai nu renunță niciodată, nu e pentru că am auzit aceste cuvinte în vreun cântec, ci pentru că am căzut de atâtea ori, că nimeni din lumea asta sau cealaltă, nu ar mai fi sperat pentru mine, dar El a rămas mereu lângă mine, așteptând întruna ca eu să sper în El destul de mult încât să mă ridic și să continuu să merg.

Dacă pot să spun astăzi că Adonai este credincios, este din cauză că nimeni nu i-a fost mai necredincios pe pământ decât mine, totuși El mi-a rămas întotdeuna... întotdeauna credincios.

Adonai este bun! Adonai este milostiv! Adonai este plin de har! Adonai este iubitor! Adonai este iertător! Adonai este încet la mânie! Adonai este credincios!

Oamenii se uită la țări lovite de tsunami sau la faptul că sunt războaie în lume și mor copii nevinovați, așa că decid că Dumnezeu nu are cum să fie bun, dar Adonai nu face spectacol ca să rămână lumea cu gura căscată și nici nu face lucrurile doar să impresioneze mulțimile, ci lucrează personal cu fiecare, ca nimeni să nu poată spune ”da, în ochii Lui suntem doar o mulțime de fețe”, ci toți să știe că Adonai Își descoperă dragostea fiecăruia ca și cum ar fi singurul om din toată lumea.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment