CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, June 5, 2011

Pământ nou

De aceea Domnul Dumnezeu l-a izgonit din grădina Edenului, ca să lucreze pământul, din care fusese luat. Bereishit/Geneza 3:23

Pedeapsa omului care a trădat Dumnezeirea a fost să lucreze pământul din care a fost luat, adică implicit să-și lucreze caracterul său propriu care în urma păcatului a devenit la fel de stricat ca și pământul.
Eu, la fel ca Adam, sufăr consecința neascultării lui și sunt nevoită să-mi lucrez pământul cu multă trudă, măcar că n-am mare folos de pe urma lui. Îl curăț și-l pregătesc să pun sămânța adevărului în el și pe când să mă bucur, văd că încolțește mult prea puțin și știu că nu e vina seminței.
De e prea mult soare se usucă și se crapă de-mi omoară și ce-a încolțit. De-l plouă prea mult, se încăpățânează să mai ia apă și îmi îneacă tot înainte să apuc să mă bucur de rod. Mi-l calcă în picioare trecătorii și el în loc să se gândească să dea rod, se întărește sub pașii lor de nu mai mi-e bun de nimic.
Nu mi-e ușor să-l lucrez, mai ales când văd că am semănat în mine curaj și devin lașă când mi-e lumea mai dragă, sau că am pus în mine pace și mă neliniștesc pentru lucruri de nimic, sau mă laud că am priceput dragostea și nu pot să trec peste vorbe aiurea. Nu mi-e ușor cu el, dar asta nu mă împiedică să-l lucrez și dacă trebuie am să mor ca și țăranul pe câmp cu sapa-n mână, dar tot am să-l supun!
Da, din pricina primului Adam pământul meu e neroditor și vai de capul lui, dar am fost răscumpărată de a doilea Adam care mi-a promis că va face un cer nou și un pământ nou, iar eu aștept promisiunea Lui, dar nu mă opresc din lucru.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment