CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, June 1, 2011

În umbră

Este un proverb care spune că lucrurile care urmează să se întâmple își aruncă umbra înaintea lor.
Cred că acest lucru este valabil și pentru promisiunile lui Dumnezeu în viața noastră. Înainte ca un lucru să se întâmple, ești nevoit să-i simți umbra și cred că în momentele respective simți doar confuzie și-ți vine să strigi ”asta e tot ce mi-ai promis? o umbră? ceva ce nu pot să ating ci doar îmi întunecă judecata și simțurile?!” Răspunsul e ”NU!” Dacă Adonai a promis un lucru, El nu e om ca să mintă sau să se răzgândească, iar dacă lucrul pe care-l aștepți încă e de neatins, chiar dacă ar avea aceeași formă cu promisiunea ta, e doar o umbră. Și cu cât lucrul care urmează să se întâmple e mai mare, cu atât mai mare este și umbra pe care o reflectă, așa că dacă te simți în umbră și confuz și nici nu mai știi pe ce planetă ești pentru că nimic nu are sens, închide ochii să ți se tulbure inima crezând că umbra e promisiunea Lui și așteaptă liniștit să apară promisiunea a cărei umbră tocmai o experimentezi.
Nu am vrut să scriu nimic azi, dar Adonai mi-a pus cuvintele astea puține în inimă pentru cineva și nu știu cine e persoana respectivă, dar tot ce știu e că Adonai e Lumina ta. Întărește-te în El pentru că ceea ce ți-a promis e pe drum din moment ce-i simți umbra.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

2 comments:

  1. De-acu am sa ma uit si dupa umbre ... ;)

    ReplyDelete
  2. M-a impresionat aceasta postare : "In umbra". Motivul omului fara umbra,de ex.,...este tragic dar acest proverb ,culmea, aduce prin metafora lui cu umbra o luminare!Nu m-as fi gandit astfel...vreodata.Multumesc.A

    ReplyDelete