CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, February 22, 2011

Colțul din cercul meu

Prinsă la colț, deși mă-nvârt în cerc
Îmi închid ochii,
Să uit de cerc...
Să uit de colț...
Încerc...
Dar mă tot pierd
În lucruri pe care le-am găsit.
Să mă găsesc în ce-am găsit,
Încerc...
Dar mă învârt în cerc.

Plătesc cu ce-am împrumutat,
Vise la care-am renunțat...
Dar cui îi pasă? - eu tot plătesc
Iar acum am ajuns la colț,
Să cerșesc...
Cum să Te-aștept să vii în cercul meu strâmt?
Cum să Te vreau pe Tine - Cer,
Să mi Te-atingi de pământ?
Oricât îmi întind mâinile,
Nu pot să Te prind.
Din colț nu reușesc să mă desprind.
Îmi întind inima să Te cuprind,
Dar frica îmi amintește,
că m-a văzut cerșind...

Dezbracă-mă de frică
Și lasă-mă-n inima goală,
de tot ce nu mi-a mai rămas
din tot ce niciodată n-am avut.
Dă poruncă să-mi fie cercul rupt!
Dă poruncă din colț să mă ridic să lupt,
pentru vise moarte să nu mai plătesc bir,
inspiră-mă numai să nu uit să respir...
Să Te aștept 
oricât ar fi
pân-ai să vii
și tot ce mi-a murit
să îmi învii.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment