CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, January 12, 2011

Umbra mea

Domnul este Păzitorul tău, Domnul este umbra ta pe mâna ta cea dreaptă. - Tehillim/ Psalmi 121:5

Cum poate Adonai să fie umbra mea, dacă Yeshua este Lumina lumii (Ioan 8:12), iar această Lumină este desăvârșită? Umbra este definită ca și întunecime provocată de un corp care oprește razele de lumină, astfel reflectând pe alte corpuri conturul obiectului ce oprește lumina, dar știm în adevăr că în El nu este întunecime pentru că luminează cu așa intensitate încât umbrele nu au timp să se creeze. Și atunci ce înseamnă că El este umbra mea dacă eu sunt în Lumină?
Potrivit cu Ioan 1:9, Lumina, adică Yeshua, luminează pe orice om venind în lume, dar dacă omul alege să rămână în întuneric, acesta devine obiectul care împiedică Lumina, iar ceea ce reflectă pe alte corpuri, este doar întunecimea sa proprie; totuși dacă Lumina își face efectul asupra unui om, iar acesta se lasă luminat, atunci ”umbra” lui, sau mai bine zis ceea ce reflectă pe alte corpuri, este Însuși Adonai.
Este o vorbă cu referire la un om incapabil să realizeze ceva în viață, că trăiește doar să facă umbră pământului, adică trăiește degeaba. Eu cred că dacă te naști și trăiești fără să te lași cuprins de Lumină, atunci acest lucru este adevărat. Eu vreau să trăiesc în așa fel încât singura umbră care este în mine, să fie El și doar El să se reflecte pe orice alt obiect sau suflet.
Umbra mea este doar un contur întunecat, nu o redare fidelă a ceea ce sunt și acest lucru este valabil și dacă umbra mea este Adonai. Eu sunt obiectul care împiedică Lumina să fie desăvârșită, de aceea cel mult pot să creez o umbră a ceea ce este El și nu am cum să-L redau exact așa cum este, redau în cel mai bun caz un contur a ceea ce este El, pentru că Îl cunosc în parte, dar El nu se simte jignit de redarea mea pentru că El cunoaște cât sunt de limitată și mă acceptă și se smerește pe Sine Însuși până acolo că se numește Singur: umbra mea.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment