CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, December 3, 2012

Ești iubit...

Destăinuie-Ți inima în inima-mi de lut
Și dă-mi puterea să tac doar și s-ascult...
Să-Ți mângâi blând obrajii când frigul Te-a umplut,
Să poți sta lângă mine fără s-auzi ce vreau, ce m-a durut...

Dă-mi mâna să Ți-o strâng, nu să primesc
Și odihnește-Ți ochii de teama că mă rătăcesc.
De vrei să taci, cu liniștea Ta am să mă hrănesc
Și am să tac și-am să privesc 
până chipu-Ți în mine-L întipăresc!

Chiar dacă tot ce vreau la ce vrei m-a orbit,
Și chiar de firea mea Te-a deznădăjduit,
Vreau Adonai de mine să Te simți iubit,
Pentru că n-am uitat că Nemurirea în ochi m-a privit,
Că m-a luat în brațe și mi-a zâmbit 
și de-atunci nu S-a mai oprit. 


Bat Melech בת מלך
 Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment