CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, September 29, 2012

Un gând...


Întoarceţi-vă la Mine, şi veţi fi mântuiţi toţi cei ce sunteţi la marginile pământului! Căci Eu sunt Dumnezeu, şi nu altul. - Yeshayahu / Isaia 45:22



Dacă ți-ai ajuns până la capătul pământului sau la capătul a tot ceea ce ești tu în stare și ai priceput că oricât ți-ar fi pământul de rotund, acesta are margini... dacă resemnat, ți-ai acceptat sfârșitul că doar e gata și nu mai ai ce să faci, atunci trebuie doar să te întorci la ceea ce ai pierdut din vedere, adică la El. Și poate vei spune ”dar eu nu mi-am luat ochii de la El, dar nu mai pot, am ajuns la capătul puterilor!” Dă-mi voie să te contrazic. Adonai e nelimitat și dacă ochii tăi sunt ațintiți asupra Lui și dacă ești în El, atunci prin definiție, tu care ești în El n-ai margini pentru că El nu are margini.
Dacă ești conștient de o ”realitate” numită CAPĂT, atunci înseamnă doar că ți-ai ațintit ochii asupra altor lucruri.
Salvarea în cazul acesta poate să vină doar cu o ridicare de ochi sau o schimbare de perspectivă. Trebuie doar să-ți iei ochii de pe marginile tale și să te uiți țină la Căpetenia și Desăvârșirea credinței tale, care pentru a-ți rupe ție toate limitele, a suferit crucea și a disprețuit rușinea și stă la dreapta scaunului de domnie a lui Elohim!




Bat Melech בת מלך
 Cristina כריסטינה

4 comments:

  1. Am crezut de multe ori şi eu că am ajuns la CAPĂT-dar , întinzând mâinele în disperarea mea,am găsit întinse spre mine Mâinile de TATĂ ale lui Dumnezeu, ce nu m-au lăsat să cad mai jos de genunchi.Fii binecuvântată Fată de Împărat!!!Ai reuşit încă o dată prin harul care ţi-a fost dat, să atingi inima mea de mamă!Toată cinstea să fie a Mielului care a fost mort ,şi care a înviat!!!

    ReplyDelete
  2. Nu vreau să fiu un intrus între voi, dar e așa de liniștitor de adevărat ce ai scris încât nu mă pot abține să nu-ți spun: SHALOM, Cristina. Vezi cât de la îndemână ne este fericirea? Pentru că oricâtă tristețe am simți, nemărginirea noastră, semn al divinității noastre, nu ne lasă disperării, dimpotrivă! FII BINECUVÂNTATĂ! Cristina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teo, întotdeauna ești binevenit :)
      Fii binecuvântat, Shalom!

      Delete