CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, April 4, 2012

Pesach Message



Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

4 comments:

  1. Mi-ai frant inima cu Yaakov .... si cu Vehi sheamda ...

    ReplyDelete
  2. Fii binecuvântată Cella și să știi că apreciez mult inima ta pentru poporul și țara lui Adonai. Shalom!

    ReplyDelete
  3. Lumea fără poporul evreu, evreii fără Pesach...noi fără Dumnezeu...lucruri imposibile!!! Shalom Cristina!

    ReplyDelete