CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, January 9, 2012

Orfanii lui Isaac Ochberg

Am văzut multe documentare despre chinurile la care a fost supus poporul evreu de-a lungul timpului, dar nici unul nu cred ca mi s-a părut atât de cutremurător ca și acesta.
Motivul pentru care îl postez nu este acela de a dezgusta ochii celor ce vor privii, ci motivul este acela de a înțelege o fracțiune din suferința care a dus la atitudinea de azi a evreilor față de creștinism și creștini.



3 comments:

  1. da! știm cât de cutremurătoare sunt astfel de întâmplări, și povestite! dar trăite...!!! Indiferent de ce i s-ar întâmpla, poporul evreu, sau măcar o rămășiță din el, are marea liniște de a-L ști pe Adonai alături. E singurul popor având liniștea aceasta! Că dacă nu ar fi avut-o, n-ar mai fi existat! mulți oameni așa ar vrea să fie, dar vor degeaba, dacă Adonai vrea altceva.....
    Shalom! Shalom!! Shalom!!!

    ReplyDelete
  2. Would like to know more about your thoughts and how you came to be interested in Ochbergs Orphans?? My late parents were both among the children he saved!

    ReplyDelete
  3. I think I am interested in anything that has to do with Judaism and Jews in general, but in this particular case I was watching a documentary about Orchberg's Orphans and I was very touched by it and I posted it because there are many people that read my blog and love Israel and the Jewish people and I thought they might like to learn about this as well.
    I had tears in my eyes when I read that both your parents were among the children he saved, Baruch HaShem for that! You must be a truly blessed man and I wish you all the best! Shalom!

    ReplyDelete